Det där med att julkappat!

 

004 006

011-2

007-2 008

Lyxfeeling på handtvål och lite nästan-färg för tassarna.

Looove it!

.

.

Alltså.

.

Eftersom jag jobbar ända fram till den 23/12

sitter jag som en tok och letar julklappar på nätet just nu.

Å då är det ju väldans lätt att hitta julklappar till sig själv……

humhumhum……

som jag väldans lätt råkade hoppsan-hejsan-öppna

så fort det kom på posten.

Woopsie!!!

.

Men.

.

Jag behövde faktiskt nytt nagellack.…. å handtvål.…. och body balm.

Eftersom jag bara är så himlans värd det just nu

och det är mycket roligare att få det i paketform än att handla det på Ica.

Å det är banne mig en godtagbar ursäkt om något att få shoppeli-shoppa lite,

även om det är en månad kvar till julafton

😀

.

KRAM

.

// Inredningsfrun

.

.

Psssssssst….. Jag beställde Isabella ”Blondinbellas” Löwengrips lipbalm innan sommaren

och blev nyfiken på hennes övriga produkter.

Jag hittade dem hos Nordicfeel.se.

Författare: Marika

Välkommen till min feelgood-eller-feel-precis-vad-du-vill-blogg! Jag som skriver är obotlig inredningsnörd, en smula inredningsstörd, en obotlig optimist realist, hon som vågade hoppa, som vågade falla och hon plocka upp sig själv igen. Jag känner för mycket hela tiden och stolt HSP-are, mor till fyra underbaringar, sambo och fästmö med en förkärlek till livets djup och vardagspsykologi. Lever efter "Ibland måste man trampa runt i bajsträsket ett tag, innan man når Rivieran!" och det är dumt att inte våga chansa. Så luta dig tillbaka och låt dig inspireras eller konfunderas av mina bilder och texter. Varmt välkommen! KRAM //Marika

En tanke på “Det där med att julkappat!”

  1. OPI nagellacket blev jag sugen på – hade du inte kunnat lägga upp en bild på dina nymålade naglar så man får se hur färgen blev på 🙂

    Önskar dig en fin dag!

    Gilla

Lämna en kommentar